Nydrle mění identitu

18. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

On-line marketingová agentura Nydrle, která se specializuje hlavně na vývoj richmedia webů, změnila korporátní identitu. V rámci změny byl inovován také web, ten je nyní založen na fotografiích agenturního týmu. Agentura Nydrle pro svou on-line prezentaci využívá hlavně sociálních sítí a blogu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.