Nové kampaně s kartou bene+

6. 11. 2008 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Atraktivní odměny připravili pro klienty partneři kreditní karty bene+. Od 1. listopadu budou zákazníci odměněni v síti knihkupectví Neoluxor a v optikách GrandOptical. Získat mohou například bestseller za poloviční cenu nebo oční test zdarma. Zákazníci, kteří si s kreditní kartou bene+ v Neoluxoru zakoupí oba díly historického románu Hrobka a Labyrint od Kate Mosse, získají jeden z nich za poloviční cenu. Tato zajímavá nabídka se vztahuje i na nákup přes www.neoluxor.cz a platí od 1. listopadu do 31. prosince 2008.
Při zakoupení jakýchkoliv brýlí s kartou bene+ získají zákazníci ve většině prodejen GrandOptical oční vyšetření v hodnotě 300 Kč zdarma. Nabídka je platná od 1. listopadu do 11. ledna 2009.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.