Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nejposlouchanějším rádiem je i nadále Rádio Impuls

Redakce MAM7. 11. 2008

Nejposlouchanějším rádiem z celoplošných stanic zůstalo i v období od letošního dubna do konce září Rádio Impuls, které si denně naladilo 1,084 milionu lidí. Frekvenci 1 si volilo 930.000 osob a Evropě 2 dávalo přednost 889.000 posluchačů. Z regionálních stanic mělo nadále nejvíce posluchačů Rádio Blaník, k jehož poslechu se hlásilo 432.000 lidí. Vyplývá to odhadů průzkumu poslechovosti Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median.
V porovnání s minulým obdobím od ledna do konce června Rádiu Impuls posluchačů mírně ubylo, naopak stanice Evropa 2, Frekvence 1 i Rádio Blaník si polepšily. Rádio Blaník o výrazných 25.000 posluchačů.
Největší odhadovaný podíl na trhu mělo v prvním pololetí Rádio Impuls s výsledkem 13,7 procenta. Následovaly stanice Frekvence 1 (10,7 procenta), Evropa 2 (9,3 procenta), Český rozhlas 1 – Radiožurnál (7,5 procenta) a Český rozhlas 2 – Praha (5,2 procenta).
V kategorii regionálních rádií obsadila další místa v poslechovosti Rádio Čas (214.000 posluchačů), Český rozhlas Brno (184.000), Rádio O.K. (164.000) a Country Rádio (157.000).
Od počátku letošního dubna do konce září bylo dotazováno celkem 14.813 náhodně vybraných respondentů v celé ČR.

×

Vánoční cukroví peče doma 80 procent domácností

Starší článek

Analogové rozhlasové vysílání by mělo skončit najednou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Billa

Billa spolupracuje s nutriční terapeutkou Havlínovou. Spouští …

Řetězec supermarketů Billa začal spolupracovat s nutriční terapeutkou Terezou Hlavlínovou, která má zákazníky inspirovat zdravými recepty. Děje se tak…
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní …

Lidija Erlebachová byla jmenována manažerkou komunikace LKQ Europe pro devět zemí střední a východní Evropy, včetně České republiky. Na nové…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Podpora pro české přírodní produkty. Agentura Havas hlásí nové klienty

Havas Prague hlásí dva nové „zelené“ klienty. Prvním je TopNatur, česká značka zdravé výživy, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Tím druhým Smyssly,…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Žádné ploché břicho a úsměvy. Když zhubnete, utrpí vaše XL košile

Většina kampaní na diety začíná a končí stejně – spoty zobrazují hlavní hrdinku, její ploché břicho a šťastný obličej u porce salátu…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní Evropu
Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více