Už se mi párkrát stalo, že jsem vydržel vzhůru déle, než je zdrávo. Doháněl jsem pracovní resty nebo prostě jen dolaďoval nějaké věci na webech. V pozadí mi hrála TV…, a někdy i pořadVolejte věštce na Primě. Čím častěji jsem tento pořad slyšel, tím více žasnu nad schopností některých vydělávat na kdejaké kravině, důvěře či víře lidí.
Petr Čaník, www.canik.cz
Americká televize CNN použila poprvé v historii televizního vysílání živý přenos hologramu. Ačkoliv se nejedná o úplnou novinku (s podobným efektem se představil už Al Gore při koncertech Live Earth zhruba před rokem), je téměř jisté, že se s hologramy začneme setkávat čím dál častěji a v čím dál větší kvalitě.
Stará Blažková, mediaguru.cz/blogy
Polovinu členů poroty Effie tvoří zástupci AKA – jinými slovy zástupci tvůrců reklam. Z jakých agentur a sítí, si domyslíte lehce. Stačí, když si prolistujete pár ročníků zpětně a podíváte se na opakující se seznam oceněných. Jenom čas od času alespoň na nominační seznamy prorazí i někdo jiný. Mezi oceněné – ani náhodou. Velikým klientům je třeba dělat velikou radost. Faktem je, že v Mark/BBDO, Y&R, Euro RSCG a Ogilvy je masové vyplňování přihlášek na Effie již celofiremní zábavou. Však ono se něco ujme. Při ceně přihlášení jedné kampaně 12 tisíc Kč jde o opravdu vrcholový sport o diplomy na zeď.
Volney, www.pooh.cz/volney
Zklamání, nuda, opakující se myšlenka, nepodařená kopie. To jsou slova, která mne napadají při popisu poslední „velkolepé“ reklamní kampaně Sony Bravia s názvem Domino. Proč jsem zklamán, je jasné asi všem, kdo viděli předcházející počiny Sony, respektive kreativní řádění londýnské agentury Fallon. Jsou to ty spoty, které si na YouTube můžete pustit i několikrát a zcela jistě se nebudete stydět je poslat dál.
Marek Bačo, arbointeractive.cz/blog