Reklama placená za proklik je pro velké inzerenty ve skutečnosti rozčarováním. Během své několikatýdenní bombastické kampaně chtějí reklamou „zmasírovat“ miliony, přinejhorším statisíce lidí. Proto věší po ulicích billboardy a platí si půlminutová videa v televizi. Představa, že z reklamy placené za proklik dostanou jen tisíce prokliků, je pro ně velmi tvrdý oříšek. I kdyby zaplatili stokrát víc, významně se tím počet jejich prokliků nezvýší. Statisíce a miliony lidí totiž nelze přimět, aby se ze dne na den začali zajímat o žvýkačky, prací prášky nebo o auta. Cílená internetová reklama jenom reaguje na zájem uživatele, neumí ho „zmasírovat“ a vytvořit umělý zájem.
Dušan Janovský, http://weblog.jakpsatweb.cz
Bohužel, soudný člověk dnes nemá koho volit, proto k volbám ani nešel. To moc dobře věděli stratégové americké agentury, kterou si najala ČSSD, a proto se ve svých slibech zaměřili na ty nesoudné, kteří to mají za pár a je jim jedno, jakou spoušť po sobě zanechají. A nutno říct, že ČSSD se podařil se segmentem nesoudných udělat zázrak. Totiž, že vytáhli zombies k urnám (škoda, že se v tomto případě jednalo o urny volební) a otočili výsledek voleb ve svůj prospěch.
Petr Václavek, http://petrvaclavek.typepad.com
Velká pardubická má zvuk. V televizi to vypadá báječně. Střet s realitou na místě je ovšem trochu horší. (…) Neznám počty návštěvníků, ale odhaduji je na několik desítek tisíc. Naštěstí. Kdyby se na „Velkou“ sjelo několik stovek tisíc lidí, jako je tomu jinde, musel by zákonitě nastat kolaps. Chtělo by to ovšem vybudovat záchytná parkoviště před Pardubicemi, zbourat staré a postavit nové tribuny a přebudovat celé zázemí. A veškerý doprovodný program postavit na úplně jiné úrovni. Nějaký sponzor?
Martin Charvát, http://www.mediaguru.cz