Našim plagiátorům

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentury a zadavatelé nutí poslední dobou M&M do úvah o vytvoření nové rubriky. Nesla by název Plagiát týdne. Nutí jej – a díky za to! – k větší investigativě. I když co je to za investigativu, když se odehrává jen v rámci YouTube? Naposled nám vyjevil společný „hříšek“ Konektoru a aukční síně Aukro. Posuďte sami australskou reklamu eBay – čili dost podobný segment: http://www.youtube.com/watch?v=VuZ6Qa6GdI0. Kreativec Martin Charvát se hájí: spotřebitelé zmateni nebudou – reklama eBay v Česku neběží. Kreativa je prý odlišná – australská.


Druhým podezřelým z neoriginality je Mattoni a její italská reklamka MPM Milano. Půjčila si Hana Soukupová šaty od Giselle Bündchen (viz vizuál)? Možná, obě jsou slavné modelky. Tj. nádherný námět pro PR.


A v laguně plagiátorství se aktuálně smočil i Vodafone.


06_bazar.jpg


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.