Na internetu nakupovalo 9 z 10 českých uživatelů

6. 11. 2008 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na internetu už nakupovalo spotřební zboží nebo techniku více než 90 procent tuzemských uživatelů. Vyplývá to z výsledků průzkumu společností Google a TNS Infratest.
Nejoblíbenější nákupní kategorií bylo oblečení a doplňky, které nakupovalo 88 procent uživatelů webu, dále kosmetika a parfémy (78 procent) a přístroje pro osobní péči jako jsou holicí strojky nebo fény (56 procent).
Přibližně 88 procent lidí zkoumá před nákupem nabídku na internetu. To platí zejména pro nákup počítačové a digitální techniky, domácích spotřebičů, mobilních telefonů, aut a pro výdaje spojené s cestováním.
Při prozkoumávání nabídek spoléhá téměř 90 procent uživatelů na internetové vyhledávače, více než polovina se při hledání zboží dívá na internetové stránky výrobce nebo maloobchodů. Na internetové aukce se před koupí dívá 44 procent uživatelů.V Česku má přístup na internet kolem 4,7 milionu lidí. České internetové weby navštěvuje zhruba šest milionů uživatelů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.