Na Eurobestu soutěží 62 prací

18. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podzimní sezona kreativních festivalů pokračuje. Po přehlídce v Portoroži, jež české reklamě minulý měsíc přinesla některé dílčí úspěchy, se pozornost agentur přesouvá k 1. prosince startujícímu festivalu Eurobest. O zisk kreativních ocenění se pokouší celkem 62 prací z šesti tuzemských agentur. Největšími obesílateli se staly Young & Rubicam (18), Euro RSCG (14) a McCann-Erickson (10), doplněné Mark/BBDO (9), Leo Burnett (5) a jedinou nesíťovou agenturou Underline (6). Nejvíce přihlášek je v kategoriích Print (14), TV (12) a Outdoor (8).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.