MeToo spustilo další dvě webová rádia

11. 11. 2008 11:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost MeToo spustila další dvě internetová rádia. Jedno má název Elektronika too a je zaměřena na elektronickou hudbu, druhé nese jméno Rádio Ticho too a jak napovídá název, její program tvoří pouze ticho. Počet internetových rádií MeToo tak nyní stoupl na sedm. informoval o tom Robert Meder z MeToo.
MeToo je podle Medera multimediální zábavní česko-slovenský portál. „Rádio Ticho too vzniklo na základě známého sloganu ´ticho léčí´, a tak si mohou návštěvníci portálu užívat i ticho v rádiu,“ uvedl Meder. Podle prvních ohlasů se ale jedná o vtipný marketingový tah, i když stanici s tichem lze skutečně na internetu spustit.
„Portál MeToo.cz spustí letos ještě několik dalších rádií a potvrzuje tak svoje zaměření na zábavný obsah na internetu,“ dodal Meder. MeToo dále provozuje vlastní internetové stanice Rádio Hip-Hop too, Rádio 100% CZ/SK too, Rádio Elán too, Rádio Olympic too a Rádio Lážo-plážo too. Na stránkách www.metoo.cz lze poslouchat i další české a slovenské stanice.
Na internetu lze v současné době poslouchat desítky tuzemských webových rádií. Asi největším portálem je www.abradio.cz, na jehož stránkách si lze podle aktuálních údajů ABradia vybrat ze 172 rozhlasových stanic včetně těch, které vysílají i analogově v pásmu FM.
Speciální internetová rádia nabízí například i Frekvence 1 a Evropa 2. Jejich provozovatel, česká pobočka francouzské mediální skupiny Lagardere, v řijnu ve spolupráci s Lidé.cz spustila také tři desítky stanic na http://radio.lide.cz/.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.