McDonald’s inovuje obaly

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový koncept obalů pro všechny své produkty uvedl fastfoodový řetězec v listopadu poprvé na Britských ostrovech a v USA, nejdříve koncem roku 2009 by se měl dostat také do ČR. McDonald’s chce přímo na obalech výraznějším barevným designem a texty komunikovat zejména kvalitu surovin a pestrost nabídky. Do dvou let by měly být nové obaly zavedeny globálně v 21 jazycích s tím, že umožňují také lokální variace šité na míru danému trhu. Z výzkumů vyplynulo, že lidé chtějí na obalech vidět jídlo na obrázcích. Změna se týká pouze designu grafiky, forma zůstává stejná, stejně jako informace o nutriční hodnotě jídel.


11_mc.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení