Teprve podruhé v historii značky se obchodní řetězec Marks & Spencer rozhodl vyhlásit slevovou akci. O 20 % levněji prodával zatím pouze jeden den své oblečení, na jídlo se nabídka nevztahuje. Cílem akce je totiž čelit klesajícím tržbám z prodeje oblečení a podpořit navíc předvánoční nákupy. Společnost také vyměnila své vedoucí manažery odpovědné za tento sektor. Slevovou akcí se tak M&S řadí po bok ostatních řetězců jako Debenhams či Gap, které spouštějí své krátkodobé akce ve stejném termínu.
Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.