Lukoil s imageovou kampaní

18. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Ropná společnost Lukoil Czech Republic, která vstoupila na český trh na konci roku 2007 odkupem čerpacích stanic Jet od společnosti ConocoPhillips, spouští mediální kampaň s mottem "Positive energy for life". Kampaň v televizi, outdooru a na internetu potrvá do konce letošního listopadu. Součástí mediální kampaně jsou i public relations aktivity. Televizní spot vyrobila reklamní agentura Lowe GGK, produkci zajistila společnost Boogie Films, PR služby poskytuje Lukoilu agentura Pleon Impact. Marketingová kampaň následuje po završení procesu rebrandingu čerpacích stanic. Zdůrazňuje kvalitu paliva a služeb a zároveň nižší ceny oproti konkurenci, v čemž navazuje na komunikaci svého předchůdce Jet. Postupně se kampaň objeví kromě České republiky i v Belgii, Maďarsku, Polsku a na Slovensku, kde potrvá až do začátku roku 2009.

02_lukoil.jpg

Redakce MAM

Další zajímavé čtení