Ropná společnost Lukoil Czech Republic, která vstoupila na český trh na konci roku 2007 odkupem čerpacích stanic Jet od společnosti ConocoPhillips, spouští mediální kampaň s mottem "Positive energy for life". Kampaň v televizi, outdooru a na internetu potrvá do konce letošního listopadu. Součástí mediální kampaně jsou i public relations aktivity. Televizní spot vyrobila reklamní agentura Lowe GGK, produkci zajistila společnost Boogie Films, PR služby poskytuje Lukoilu agentura Pleon Impact. Marketingová kampaň následuje po završení procesu rebrandingu čerpacích stanic. Zdůrazňuje kvalitu paliva a služeb a zároveň nižší ceny oproti konkurenci, v čemž navazuje na komunikaci svého předchůdce Jet. Postupně se kampaň objeví kromě České republiky i v Belgii, Maďarsku, Polsku a na Slovensku, kde potrvá až do začátku roku 2009.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?