V rámci spolupráce s agenturou Lineart (M&M 40) spustila Podravka-Lagris první aktivity na podporu své značky rýže a luštěnin. S claimem "pro zdraví a vitalitu" prezentuje zatím na webu a prostřednictvím hostesek na řetězcích funkční benefity svých potravin. Návštěvníci webu zde mohou umístit své vlastní recepty anebo se zůčastnit soutěže o sto Wellness víkendů pro dvě osoby v hodnotě 7500 Kč v hotelech řetězce OREA Hotels. Možná je i registrace formou sms, obojí na základě kódů z výrobků, až do konce listopadu. V in-storu řetězců po celé republice navíc mohou lidé od hostesek získat při koupi tří výrobků Lagris aroma sadu jako dárek.
Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.