Lagris spustil BTL aktivity, značka staví na wellness

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V rámci spolupráce s agenturou Lineart (M&M 40) spustila Podravka-Lagris první aktivity na podporu své značky rýže a luštěnin. S claimem "pro zdraví a vitalitu" prezentuje zatím na webu a prostřednictvím hostesek na řetězcích funkční benefity svých potravin. Návštěvníci webu zde mohou umístit své vlastní recepty anebo se zůčastnit soutěže o sto Wellness víkendů pro dvě osoby v hodnotě 7500 Kč v hotelech řetězce OREA Hotels. Možná je i registrace formou sms, obojí na základě kódů z výrobků, až do konce listopadu. V in-storu řetězců po celé republice navíc mohou lidé od hostesek získat při koupi tří výrobků Lagris aroma sadu jako dárek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.