Korunní se obalila do Vánoc

18. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

O kapku lepší příští rok 2009 přejí spotřebitelům na svých obalech minerální vody Korunní a jejich producent Karlovarská Korunní. Limitovaná edice – lahve s objemem 0,75 l s jemně perlivou minerálkou – je pojatá jako vánoční přání. Je stylizovaná jako vánoční stromeček. Kampaň, která chce narušit tradiční podobu vánočních přání, jak je známe z poštovních schránek, je počinem agentury Euro RSCG PR. Podle informací M&M to není jediná aktivita pro Korunní, na níž se v Euru pracuje. Euro RSCG Prague by měla nově vytvářet i kreativitu pro značku Korunní.

04_korunni.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.