Společnost Kia Motors Czech navazuje na „srovnávací“ launchovací kampaň modelu Kia cee’d, která byla spuštěna v září tohoto roku. Aktuální část kampaně poběží do konce listopadu a je odpovědí na slevové aktivity konkurence. Jejím hlavním komunikačním cílem je informovat potenciální zákazníky o výhodné ceně. Kia nasadila v celé síti MMS po dobu 14 dní agresivní spot těžící ze stereotypů o manželství, poté bude následovat 14denní pauza. Předběžně od 10. listopadu se podle Marka Vodičky, marketingového manažera Kia Motors Czech, rozjede další část komunikace v rádiu, tisku a na internetu. Na kreativě kampaně se podílela agentura Ehrlich 63. Mediální nasazení zajišťují agentury OMD a Attention! Media.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?