Kia nemůže odolat slevám

3. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Společnost Kia Motors Czech navazuje na „srovnávací“ launchovací kampaň modelu Kia cee’d, která byla spuštěna v září tohoto roku. Aktuální část kampaně poběží do konce listopadu a je odpovědí na slevové aktivity konkurence. Jejím hlavním komunikačním cílem je informovat potenciální zákazníky o výhodné ceně. Kia nasadila v celé síti MMS po dobu 14 dní agresivní spot těžící ze stereotypů o manželství, poté bude následovat 14denní pauza. Předběžně od 10. listopadu se podle Marka Vodičky, marketingového manažera Kia Motors Czech, rozjede další část komunikace v rádiu, tisku a na internetu. Na kreativě kampaně se podílela agentura Ehrlich 63. Mediální nasazení zajišťují agentury OMD a Attention! Media.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.