Kellogg’s reagují na krizi

18. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Campaign

Cereálie Kellogg’s reagují ve své reklamě na ekonomickou krizi. Tvrdí, že kukuřičné lupínky mají takovou nutriční hodnotu, že nasytí člověka už za 10 pencí. Kellogg’s v této kampani akcentuje hodnotu a tradici kukuřičných lupínků. "Vyšli jsme z poznatku, že se lidé v době recese obrací ke značkám, které nabízejí útěchu, a navíc jsou podporované silnou tradicí," říká Mike Taylor, ředitel prodeje Kellogg’s UK. Svou tradici ukazuje Kellogg’s tím, že se v reklamě objevují všechny dosavadní designy obalu cornflakes. Kampaň má televizní a printovou část a bude on-air od listopadu do ledna příštího roku. Vytvořila ji agentura Cheethambell JWT, sídlící v Manchesteru.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.