Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň k bezpečné jízdě s novými spoty

Redakce MAM12. 11. 2008

Kampaň ministerstva dopravy “Nemyslíš – zaplatíš!”, která si klade za cíl snížit počet obětí dopravních nehod, se dnes rozšiřuje o nové dva televizní spoty. Jejich tématem je používání dětských autosedaček a řízení pod vlivem marihuany. informovala o tom Ivana Jelínková z tiskového oddělení ministerstva dopravy.
V prvním spotu auto mladých novomanželů, kteří kouří marihuanu, nedá přednost v jízdě autobusu. Nevěsta při srážce umírá. Ve druhém videu novorozeně, které matka nepřipoutala do dětské autosedačky, nepřežije náraz do předního skla.
Zatím nejdražší reklama dopravního resortu s rozpočtem 150 milionů korun odstartovala dvěma spoty 1. října a potrvá až do roku 2010. Režisér Filip Renč natočil dohromady šest spotů. V říjnu měly dva z nich celkem 60 repríz a v televizi je vidělo přes pět milionů lidí, na internetu v září a v říjnu dalších asi dva a půl milionu. Nové klipy je možné vidět na webu kampaně www.nemyslis-zaplatis.cz.
Kampaň, která vedle televizních spotů zahrnuje i rozhlasové vysílání, tiskovou inzerci, billboardy, reklamu v kinech, inzerci na internetu a další komunikační kanály, se inspirovala v anglosaských zemích. Podobné kampaně v zahraničí údajně zachrání pět až sedm procent lidských životů ročně. “Věřím v její úspěšnost i v to, že bude pokračovat příznivý trend z října, kdy jsme zaznamenali na českých silnicích nejnižší počet usmrcených osob za posledních pět let,” řekl ministr dopravy Aleš Řebíček
V říjnu v Česku při nehodách skončil život 78 lidí, což je o 19 úmrtí méně než v roce 2007 a o 23 méně než v roce 2006. Je to nejnižší počet usmrcených při říjnových nehodách za posledních pět let. Od začátku roku zemřelo asi 760 lidí.

×

V každé páté reklamě na spotřebitelský úvěr chybí RPSN

Starší článek

V Německu rozšíří digitální TV, zřejmě naruší analogovou TV v ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Sabre Awards

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
22. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Rozšířená realita: v Metropolitním muzeu ožívají obrazy i sochy

„Met bez rámů“ (The Met Unframed). Tak se jmenuje interaktivní aktivace využívající rozšířenou realitu, kterou pro Metropolitní muzeum v New Yorku…
22. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více