HP IPG má novou PR agenturu

3. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Divize tisku a zobrazování (Imaging and Printing Group – IPG) společnosti Hewlett Packard (HP) oznámila, že si vybrala novou PR agenturu – Stance Communications. Ta je přidruženou agenturou sítě Edelmann, která byla na úrovni centrály vybrána, aby zajišťovala pro divizi HP IPG produktové PR. Podle Marcely Gráfové, marketingové manažerky divize tisku a zobrazování HP, výběrové řízení probíhalo pro celý region EMEA (Europe, Middle East, Africa) a bylo řízeno centrálním týmem nákupu HP na této úrovni. Ostatních divizí společnosti HP (Divize osobních počítačů – PSG – a Divize technologických řešení – TSG) se tato změna netýká.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.