Ještě před oficiálním startem činnosti dochází v nově vzniklé agentuře Good Point (M&M 47/2008), jež je stínovou ATL agenturou skupiny Young & Rubicam Brands (Y&RB), k zásadní změně. Na trhu bude vystupovat pod názvem LGM (Little Green Men). Rychlé přejmenování je podle šéfa Y&RB Petra Havlíčka způsobeno požadavky nadnárodní sítě: "Týden poté, co jsme založili Good Point, přišla informace o vybrání nového názvu sítě, ke které agentura patří. Raději jsme proto přistoupili k přejmenování v rané fázi života Good Pointu, než název komplikovat lomítky či jiným spojením." Nová agentura není od počátku pouze českou iniciativou, ale objeví se na celkem deseti trzích. Mimo jiné ve Velké Británii, Německu, Rusku nebo Maďarsku. Důvodem pro rychlejší založení agentury v Česku byl počátek spolupráce s bankovní společností mBank, jež se stane prvním klientem nové agentury. Ta má být podle Petra Havlíčka charakteristická především novým modelem spolupráce s klienty: "Budeme formovat naše týmy kolem potřeb klienta, spíše než abychom tlačili klienta, aby se přizpůsoboval naší struktuře."
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?