Good Point se změní na LGM

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Ještě před oficiálním startem činnosti dochází v nově vzniklé agentuře Good Point (M&M 47/2008), jež je stínovou ATL agenturou skupiny Young & Rubicam Brands (Y&RB), k zásadní změně. Na trhu bude vystupovat pod názvem LGM (Little Green Men). Rychlé přejmenování je podle šéfa Y&RB Petra Havlíčka způsobeno požadavky nadnárodní sítě: "Týden poté, co jsme založili Good Point, přišla informace o vybrání nového názvu sítě, ke které agentura patří. Raději jsme proto přistoupili k přejmenování v rané fázi života Good Pointu, než název komplikovat lomítky či jiným spojením." Nová agentura není od počátku pouze českou iniciativou, ale objeví se na celkem deseti trzích. Mimo jiné ve Velké Británii, Německu, Rusku nebo Maďarsku. Důvodem pro rychlejší založení agentury v Česku byl počátek spolupráce s bankovní společností mBank, jež se stane prvním klientem nové agentury. Ta má být podle Petra Havlíčka charakteristická především novým modelem spolupráce s klienty: "Budeme formovat naše týmy kolem potřeb klienta, spíše než abychom tlačili klienta, aby se přizpůsoboval naší struktuře."

05_lgm.jpg

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.