Finská vláda odsouhlasila nedělní prodej

20. 11. 2008 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Finská vláda na svém středečním večerním zasedání odsouhlasila celoroční nedělní prodej. Dosud byl regulován systémem výjimek. Informovala o tom finská televize YLE. Kabinet podle televize jednomyslně schválil zrušení takzvaného přísného zákona, který zakazoval obchodům v neděli otevřít. Stále prý zůstává nejasné, jak bude omezena otevírací doba. Malé obchody by si měly údajně samy určovat prodejní dobu.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.