ENPA proti omezení

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropská novinová asociace (ENPA) vyzvala Evropskou komisi a členské státy Evropské unie, aby se zdržely kroků, které by mohly poškodit novinový průmysl. Učinila tak v pražské deklaraci, kterou přijala v průběhu dvoudenního zasedání valné hromady v Praze. ENPA se např. staví proti návrhu omezit reklamu na automobily v tištěných médiích, což hrozí v případě přijetí novely směrnice o označování výrobků, kde by 20 % z plochy inzerátu mělo být vyhrazeno pro informace o emisích. „Všechny legální výrobky mohou být propagovány bez omezení,“ řekl prezident ENPA Valdo Lehari.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.