Effie: Kdo byl nejlepší v letech 1997 až 2008
Žebříček nejefektivněji komunikujících zadavatelů a agentur zahrnuje výsledky dvanácti ročníků soutěže. Effie 2008 zachovala žebříček agentur stejný jako před rokem a potvrzuje tak i to, že letošnímu ročníku soutěže nekraluje jedna, ale hned tři agentury (McCann-Erickson, Wunderman, Euro RSCG). Zato u zadavatelů se to hýbalo. Na první místo k České pojišťovně poskočila Telefónica O2, na druhém místě se ocitnul Microsoft spolu s Unileverem. Z druhého na třetí místo byl sesazen Ford Motor Co. Žebříček vznikl sečtením bodů: tři za zlatou Effie, dva za stříbrnou a jeden za bronzovou. Do součtu se počítají ocenění od roku 1997, proto některé společnosti už neexistují nebo mají jiné jméno. Zadavatelé svým počtem převyšují agentury, tudíž dosahují nižšího bodového ohodnocení.