Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

dm změní svůj věrnostní program, nový model přebírá z Rakouska

Redakce MAM10. 11. 2008

Drogerie dm se příští rok dočkají nové verze věrnostního programu s názvem “active beauty svět výhod”. Podle informací M&M inovace vychází z programu, který již funguje v Rakousku pod stejným jménem a více akcentuje téma wellness. Jednoduchou mechaniku samolepky za nákupy nad 100 Kč a papírových slevových karet nahradí karty čipové. V Rakousku dostávají zákazníci dm bod za každé utracené euro a mohou je potom vyměnit za kupóny. Nabídka výhod se aktualizuje každý měsíc a je pro držitele karty dostupná i na webu. 5

×

Čínské Snow je podle produkce druhá největší značka piva na světě

Starší článek

Přichází na trh další Pardál?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Billa

Billa spolupracuje s nutriční terapeutkou Havlínovou. Spouští …

Řetězec supermarketů Billa začal spolupracovat s nutriční terapeutkou Terezou Hlavlínovou, která má zákazníky inspirovat zdravými recepty. Děje se tak…
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní …

Lidija Erlebachová byla jmenována manažerkou komunikace LKQ Europe pro devět zemí střední a východní Evropy, včetně České republiky. Na nové…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Podpora pro české přírodní produkty. Agentura Havas hlásí nové klienty

Havas Prague hlásí dva nové „zelené“ klienty. Prvním je TopNatur, česká značka zdravé výživy, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Tím druhým Smyssly,…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Žádné ploché břicho a úsměvy. Když zhubnete, utrpí vaše XL košile

Většina kampaní na diety začíná a končí stejně – spoty zobrazují hlavní hrdinku, její ploché břicho a šťastný obličej u porce salátu…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní Evropu
Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více