Deník Los Angeles Times pokračuje v propouštění

3. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Advertising Age

Vydavatel Los Angeles Times, čtvrtého největšího deníku v USA, propustí 10 % redaktorů. Konkrétně to představuje 75 zaměstnanců. Celkem ale společnost plánuje zrušit 200 pracovních míst. Už letos v únoru přitom vydavatel propustil 100 zaměstnanců a o čtyři měsíce později dalších 135. V redakci deníku Los Angeles Times tak v současnosti zůstává 660 zaměstnanců, což je přesně o polovinu méně než před sedmi lety. Vydavatel Eddy W. Hartenstein řekl, že Los Angeles Times není o nic méně imunní proti současné ekonomické situaci než ostatní obchodní instituce. „Pokračujeme proto ve snaze přestrukturalizovat naši organizaci,“ zdůvodnil.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.