Datový byznys vohrožení

3. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Německý direct marketing a obchod sdaty se děsí nových návrhů spolkového ministerstva, které chce obchod sdaty omezit ještě drastičtěji, než si reklamní průmysl dosud připouštěl. Podle nového návrhu zákona musejí noví zákazníci dávat nejen svůj souhlas se zasíláním reklamy, ale specializovaní poskytovatelé budou moci posílat na zakázku firem jen omezené množství reklamy, pouze „pro vlastní nabídky“. Situaci by to ztížilo jak zadavatelům, obchodníkům sadresami, tak vydavatelstvím či zásilkovým obchodům, kteří by tak těžko sháněli nové předplatitele. Příčinou nynějších tlaků jsou nedávné skandály sdaty uniklými z německých call center.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení