Daniela Vocetková

3. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

34_vocetkova.jpgDaniela Vocetková, marketingová manažerka, Halfords Limited



1. Vaše první práce?


Byla to prázdninová brigáda. Dostala jsem kostým lišáka propagujícího jednu známou stavební spořitelnu, chodila jsem po Praze, rozdávala reklamní letáčky a děti mě tahaly za ocas.


2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišla?


Zůstala mi jen jedna – Dendy.



3. Oblíbená značka (brand)?


Kofola, Plzeň, Chanel, Porsche.



4. Co dělá skvělou reklamu?


Dvě základní věci – jednoduchost a vtip.



5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšela?


Zajímavé byly přednášky marketingu během studia v Belgii, které se odlišovaly přístupem a byly zaměřeny především na příklady z praxe.



6. Jak vypadá den v pekle?


Je to pohádkový den plný nových zážitků a zkušeností, během kterých se pořádně zapotíte.



7. Váš nejhorší zlozvyk?


Nedochvilnost, pravidelně přicházím tak o 5 až 10 minut později. Vždycky ale věřím, že přijdu včas.



8. Vaše motto?


Co tě nezabije, to tě posílí!

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.