Condé Nast ruší místa ve své digitální divizi

18. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Media Week

Americká mediální společnost Condé Nast ruší několik pracovních pozic ve své digitální divizi, pod kterou patří například servery Concierge.com nebo Style.com. Propouštění se přitom dotkne jak redaktorských míst, tak míst výrobních. Důvodem je pokles reklamních příjmů, který za oceánem postupuje napříč časopiseckým průmyslem a dotýká se i on-line divize. Kolik míst přesně chce Condé Nast zrušit, nebylo specifikováno. Vzhledem k tomu, že výhled pro příští rok je nejasný, připravuje se společnost na nižší úroveň příjmů. I přes letošní snižování stavu ale firma předpokládá, že rok 2008 skončí s mírně lepším výsledkem než rok 2007.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.