Carrefour bude řídit Olofsson

19. 11. 2008 08:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Světově druhý největší prodejce potravin Carrefour z Francie bude mít v čele nynějšího marketingového ředitele a šéfa prodeje švýcarské skupiny Nestlé. Carrefour uvedl, že Lars Olofsson (57) bude jeho generálním ředitelem od začátku příštího roku.
Carrefour jmenoval Olofssona svým šéfem proto, že se snaží postavit na nohy francouzskou síť hypermarketů, která tvoří základ jeho podnikání. José-Luis Durán (43), který je v Carrefouru od roku 1991 a od července je jeho šéfem, z podniku odchází.
Olofsson opustí Nestlé, kde pracoval 32 let, na konci listopadu. Ekonomové ho kdysi hodnotili jako potenciálního kandidáta na nejvyšší pozici v Nestlé.
Carrefour zápasí na domácím trhu s odlivem zákazníků, protože se spotřebitelé snaží kvůli finanční krizi šetřit a raději nakupují v levnějších diskontech. Olofsson si na spotřebitelském trhu buduje zkušenosti přes 30 let, citovala analytiky agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.