Cadbury chce důvěru zpět

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská společnost Cadbury se snaží získat ztracenou důvěru u zákazníků nově spuštěnou CSR webovou stránkou DearCadbury.com, která má za úkol zainteresovat spotřebitele do problematiky etického získávání zdrojů, zodpovědné konzumace a životního prostředí. Společnost minulý rok utrpěla na pověsti produkcí série čokoládových tyčinek, které obsahovaly zárodky salmonely, a reklamou, jež u lidí vyvolává podezření z rasismu. Cílovou skupinou webu jsou spotřebitelé, školy a zaměstnanci Cadbury.


10_cadburry.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.