Burda přivede titul InStyle

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Burda Praha bude v České republice vydávat módní časopis InStyle. Licenci na vydávání titulu už Burda podepsala s americkým vydavatelstvím Time Inc., řekla M&M jednatelka společnosti Petra Fundová. Poprvé se českým čtenářům InStyle představí na jaře příštího roku. Vycházet bude jako měsíčník. Čtenářům chce přinášet aktuální trendy z oblastí módy, krásy, lifestylu a celebrit. Burda tak rozšíří svůj záběr mezi časopisy životního stylu, kam před třemi lety vstoupila s magazínem Joy. Zároveň se český trh rozšíří o další licenční časopis. V současnosti InStyle vychází ve 14 mezinárodních edicích. Na vydávání InStylu se mateřská Burda Eastern Europe už v současnosti podílí v sousedním Polsku a Německu. První číslo InStylu vyšlo ve Spojených státech v roce 1994. Z pohledu inzertních příjmů patří do pětice nejsilnějších na americkém trhu.


01_burda.jpg


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.