Avis se hlásí k Obamovi

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Síť půjčoven automobilů Avis využívá vítězství Baracka Obamy ve svém PR. Jen pár hodin po jeho volebním vítězství přišla firma s tiskovou zprávou, v níž tvrdí, že Obama vyhrál volby s tradičním sloganem Avisu „We try harder“ (snažíme se víc). Odkazuje přitom na článek z června tohoto roku, ve kterém Obama sloganem přirovnal sám sebe k této značce: „Když se jmenujete Barack Obama, jste jako Avis. Musíte pracovat dvakrát tak tvrdě.“ Avis přitom nezapomíná zdůraznit, že je dodnes tento slogan pevně zakotven ve filozofii firmy.


10_avis.jpg

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.