Australští muži mění pivo za šampaňské a barbecue za sýr

18. 11. 2008 08:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Typický Australan, k němuž patří pivo stejně jako řeč bez servítků, je v ohrožení. Nahrazuje ho muž, který si spíš objedná šampaňské a místo o výsledcích ragby bude mluvit o módě a účesech. Vyplývá to z nového průzkumu, který dnes zveřejnila agentura Reuters.
Podle jeho výsledků 75 procent Australanů na posezení s přáteli přinese spíš šampaňské a sýrový talíř než tradiční přepravku piva a syrové maso na grilování. Každý druhý muž navíc o víkendu dá přednost cvičení jógy či pilates před ragby a kriketem. „Mnoho osamělých žen pláče, že je téměř nemožné najít opravdového muže,“ říká Scott Garnett ze společnosti Barons, která nechala průzkum vypracovat.
Vyplynulo z něj, že tradiční obrázek chlapáckého Australana, který jako by vypadl z filmů o Krokodýlovi Dundeem, nahradil běžný metrosexuál. Zhruba šest z deseti dotázaných uvedlo, že se s přáteli radši sejde v kavárně či restauraci než v hospodě a 80 procent připustilo, že utrácejí víc peněz za to, jak vypadají, než před deseti lety.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.