Výrobce mléčných produktů Danone spustil pro svou značku Actimel opět novou kampaň, tentokrát s názvem „Activujte se s Actimelem“. Jde o spotřebitelskou SMS soutěž o nevšední zážitky. Každá 100. přijatá SMS za den vyhrává, přičemž výherce si může vybrat z nabídky deseti zážitků různého zaměření, od adrenalinu, sportu, romantiky po wellness.
Je to tento podzim již druhá kampaň, kterou Actimel oslovuje spotřebitele. V září Danone po dvou letech odstartovalo nový komunikační koncept „70 %“, kde toto číslo symbolizovalo podíl trávicího systému na imunitním systému člověka.
Aktuální kampaň se zážitky je podpořena televizním spotem ve dvou verzích (35s a 10s) z produkce agentury Young & Rubicam. Další podpora je realizovanána na internetu prostřednictvím produktových webových stránek, na které jsou spotřebitelé směřování e-mailingem. Actimel také počítá s intenzivní podporou v místě prodeje prostřednictvím promočních stánků a POS materiálů. Podlinkovou podporu pro Danone zajišťuje agentura Noe’s.