Přehlednější data

28. 4. 2008 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

p03obr_skarnizova.jpgTop značky, společná příloha časopisů Marketing & Media a Trend Marketing, přináší ucelený souhrn nejznámějších zadavatelů reklamy. Ti jsou přehledně seřazeni podle výše výdajů, které investovali do médií v uplynulém roce, tak jak je monitoruje výzkumná agentura TNS Media Intelligence. Rozdíl oproti minulým rokům je v tom, že seznam je sestaven podle samotných společností, a ne podle výdajů jednotlivých značek. Uvnitř naleznete nejen personální obsazení firem a seznam agentur, které pro naše největší zadavatele pracují, ale i ankety směřované přímo na top manažery z marketingových oddělení firem a stěžejní kampaně. V závěru najdete i samotné investice do reklamy podle jednotlivých mediatypů či srovnání za posledních pět let. Přeji vám příjemné čtení.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.