Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Do Cannes jede opět Liv Ducci

Redakce MAM28. 4. 2008

Minulý čtvrtek se v Praze konalo české předkolo mezinárodní soutěže kreativců do 29 let s názvem Young Lions. Klání, ve kterém je třeba do 24 hodin zrealizovat zadaný brief, se zúčastnilo 16 dvoučlenných týmů z celkem 10 agentur. Nejlepším v kategorii tisk bylo duo Jaroslav Stehlík a Martin Vácha z agentury Liv Ducci, která jako vítěz téže kategorie do Cannes zamířila již loni. Zatímco mezi printovou reklamou našla porota ve složení Jiří Janoušek (AKA), Jiří Mikeš (adman, VŠE), Monika Mašínová (Dawson Production), Ladislav Kopecký (FSV UK) a Georg Hodek (Isifa) jednoznačného vítěze, v kategorii televize nebylo první místo uděleno. Po dlouhé debatě porotců zůstávají ve hře o cestu do Cannes dvě druhá místa, konkrétně práce týmů agentur JWT (Marie Čtveráková a Lenka Kolářová) a Comtech (Pavel Charouzd a Lucie Waldmannová). Další postup je nyní konzultován s pořadateli festivalu Cannes Lions, na němž se vítězové obou kategorií pokusí v obdobné soutěži obstát v konkurenci mladých kreativců z celého světa.


01obr_zidle.jpg


vítězná práce. Úkolem kreativců v kategorii print bylo vytvořit kampaň pro Konto Bariéry.

Zavřít reklamu

V Guatemale začal vysílat mayský televizní kanál

Starší článek

Slovenský prezident Gašparovič podepsal sporný tiskový zákon

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heffron

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.