Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Do Cannes jede opět Liv Ducci

Redakce MAM28. 4. 2008

Minulý čtvrtek se v Praze konalo české předkolo mezinárodní soutěže kreativců do 29 let s názvem Young Lions. Klání, ve kterém je třeba do 24 hodin zrealizovat zadaný brief, se zúčastnilo 16 dvoučlenných týmů z celkem 10 agentur. Nejlepším v kategorii tisk bylo duo Jaroslav Stehlík a Martin Vácha z agentury Liv Ducci, která jako vítěz téže kategorie do Cannes zamířila již loni. Zatímco mezi printovou reklamou našla porota ve složení Jiří Janoušek (AKA), Jiří Mikeš (adman, VŠE), Monika Mašínová (Dawson Production), Ladislav Kopecký (FSV UK) a Georg Hodek (Isifa) jednoznačného vítěze, v kategorii televize nebylo první místo uděleno. Po dlouhé debatě porotců zůstávají ve hře o cestu do Cannes dvě druhá místa, konkrétně práce týmů agentur JWT (Marie Čtveráková a Lenka Kolářová) a Comtech (Pavel Charouzd a Lucie Waldmannová). Další postup je nyní konzultován s pořadateli festivalu Cannes Lions, na němž se vítězové obou kategorií pokusí v obdobné soutěži obstát v konkurenci mladých kreativců z celého světa.


01obr_zidle.jpg


vítězná práce. Úkolem kreativců v kategorii print bylo vytvořit kampaň pro Konto Bariéry.

×

V Guatemale začal vysílat mayský televizní kanál

Starší článek

Slovenský prezident Gašparovič podepsal sporný tiskový zákon

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Pixabay.com

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více