Atlas a Centrum na Slovensku povede Igor Kalaš

10. 3. 2008 08:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Spojené internetové portály Atlas a Centrum na Slovensku povede dosavadní ředitel společnosti Atlas.sk Igor Kalaš (31). Kalaš bude řídit nově vznikající společnost, která bude na Slovensku provozovat obě značky. Kalaš působil na pozici výkonného ředitele ve společnosti Atlas.sk šest let. Před nástupem do firmy pracoval jako projektový manažer rakouské společnosti Webconomy. „Naším hlavním cílem je teď rychlé dokončení slibně probíhajícího spojování obou firem, vybudování velkého a silného týmu a získání stabilní pozice jedničky ve všech segmentech rychle rostoucího slovenského internetu,“ uvedl Kalaš. Tuzemská portálová dvojka Centrum.cz minulý týden oznámila, že koupila v konkurenčním portálu Atlas.cz 100 procent. Portály by se měly spojit pod jednoho vlastníka, jejich značky však zůstanou zachované.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.