Zrcadlo

18. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bezplatný deník Metro vydavatelství Metro ČR oslavil své 10. narozeniny ve velkém stylu. Slavilo se v Palácových zahradách pod Pražským hradem.


27_Metro_0087.jpg
Generální ředitel vydavatelství Metro ČR Martin Konrád nakrajuje narozeninový dort.


27_Metro_0080.jpg
Na oslavu dorazil i prezident Regie Radio Music Michel Fleischmann.


27_Metro_0108.jpg
Jan Ksandr z mediální agentury OMD (vlevo) a Radek Krásný z Vodafone vychutnávají prostředí rozlehlých zahrad.


27_Metro_0164.jpg
Pavel Brabec, prezident AČRA MK (vlevo), si připíjí s Edou Kaubou, kreativním ředitelem EuroRSCG.



Atmosféru taneční párty Sensation White rozhýbal také VIP deck, který byl určen pouze pro klienty časopisu Esquire vydavatelství Stratosféra.


27_Stratosfera.jpg
Obchodní tým pánských titulů Stratosféry zastupovala manažerka Tatjana Novotná, obchodní ředitelka Kristýna Motrincová a manažerka Markéta Němcová.



Agentury Publicis, Saatchi & Saatchi a ZenithOptimedia uspořádaly 11. června na Letné své již tradiční Pétanque Déja Vu.


27_publ1.jpg
Kdo dohodí nejdál? Zleva marketingový ředitel pojišťovny Allianz Vlastimil Divoký, ředitel Publicis Prague Martin Štěpánek a generální ředitel Renault Slovensko Richard Evanson.


27_publ2.jpg
Pigaleovi to dokouleli nejdále, vítězný tým zleva: Andrea Burtinová, account executive, Publicis Prague, Petr Svoboda, PSG country cathegory manager, Hewlett-Packard, Lenka Knězová, PSG marketing specialist, Hewlett-Packard.


27_publ4.jpg
Hráči, zleva: Dita Kubánková, account manager, Publicis Prague, Vladimír Pilát, product manager Onco/Uro, Sanofi-Aventis, Pavel Kvašinský, oncology director, Sanofi-Aventis, Vlasta Valentová z Českého rozhlasu a Jana Hajíčková z časopisu Překvapení.


27_publ3.jpg
Ostře sledovaný hod, zleva Marcela Krejčíková CD/CI, marketing (Globus), druhá zleva Pavlína Bakotová CD/CI, marketing (Globus), házející Luboš Otta, retail account manager, divize IPG (Hewlett-Packard), vpravo od něho Dana Staňková, senior media planner, Zenith-Optimedia, a na kraji Martin Králík, CEO, ZenithOptimedia.



Minulý čtvrtek slavila společnost Targo Promotion ve vinohradské Retro music hall 15 let své existence v oblasti 3-dimenzionální reklamy. Večer to byl velmi vtipný.


27_targo_0181.jpg
Borivoj Micić, ředitel produkce Targo Promotion, debatuje s guvernérem ČNB Zdeňkem Tůmou a s jeho manželkou.


27_targo_0192.jpg
Petr Mändlem vášnivě diskutuje s ředitelkou Targo Promotion Michaelou Krešlovou a architektem Janem Fišerem, který s Targem spolupracuje v oblasti designu.


27_targo_0194.jpg
Zleva: Mojmír Pavlíček ze společnosti Larix v diskusi s Michaelou Krešlovou, ředitelkou Targo Promotion, Zdeňkem Prosem z kliniky Esthe a jeho ženou Ladou Prosovou, manažerkou Salonu LaFayette.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.