Ze CEC GR je Candole Partners

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost CEC Government Relations, která se zaměřuje na oblast public affairs, změnila název na Candole Partners. Včele společnosti zůstávají James de Candole a Guy Burrow, kteří ve střední Evropě působí již od roku 1990. „Vdůsledku výrazného rozšíření služeb, které nabízíme, se stal původní název příliš limitujícím,“ vysvětluje změnu Jana Šebestová, ředitelka společnosti Candole Partners vČeské republice. Na podzim minulého roku CEC Government Relations oznámila, že se šest jejích poboček, včetně té české, působících ve střední a východní Evropě, stane přidruženými členy evropské sítě Burson-Marsteller. Jednalo se však jen o krátkodobý projekt a společnost dále působí samostatně, jak bylo uvedeno, pod novým názvem Candole Partners.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.