Vznikne asociace public affairs

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pravděpodobně v létě by měla vzniknout nová Asociace public affairs agentur (APAA). Na jejím vzniku se dohodly společnosti specializující se na public affairs a lobbying Pan solutions, Dutko worldwide, Eurooffice Praha-Brusel, BXL Consulting, EMC Group a Interel. „Zatím je vznik asociace ve stadiu příprav a proběhla porada představite-lů těchto společností. Dohodli jsme se, že asociaci chceme založit, a připravujeme stanovy a etický kodex,“ říká Jana Marcová, ředitelka Pan solutions. Podle Marcové je cílem zamýšlené asociace samoregulace oboru a zvýšení jeho kreditu a postupné zlep-šení jeho vnímání. O plánu na zřízení asociace public affairs nic neví Michal Donath, ředitel agentury Donath-Burson-Marsteller, jež před nedávnem převzala na lobbying specializovanou agenturu CEC Government Relations. Weber Shandwick osloven nebyl, byť služby v segmentu public affairs či government relations poskytujeme stále,“ říká Vladimír Feldman, ředitel této agentury, která je prostřednictvím své společnosti GJW Government Relations na poli lobbyingu také aktivní. „Dohodli jsme se, že každý z účastníků iniciační schůzky navrhne další možné členy nově vznikající asociace, a chceme zahrnout výlučně specializované poskytovatele služeb v oblasti public affairs,“ vysvětluje Marcová a dodává: „Public affairs je ve světě vnímán jako samostatný obor.“ Co na vznik nové asociace říká Asociace public relations (APRA), která si na public affairs také činí nárok? „Public affairs je soubor aktivit, kterými se zabývá řada členů APRA, a lze je v podstatě považovat za součást public relations. Pokud některé společnosti považují za přínosné podpořit public affairs vznikem zvláštní asociace, znamená to podporu postavení celého oboru PR a komunikace a APRA bude s novým subjektem ráda spolupracovat,“ říká Martin Frýdl, člen výkonné rady APRA.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.