Vnímání reklamy v jednotlivých médiích

18. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Nejvíce lidem vadí reklama v e-mailu, alias spamy


Investice do reklamy z roku na rok rostou. Pro rok 2007 se odhaduje, že do mediální reklamy v ČR poputuje více než 22 mld. korun. Roste i počet reklamních sdělení, kterým jsme denně vystaveni, a tím pádem se zvyšuje i nasycenost jednotlivých médií reklamou. Ze studie OMD Snapshots vyplývá, že lidem nejvíce vadí reklama v e-mailu, tzv. spam. Je třeba dodat, že se jedná o on-line studii realizovanou na aktivní populaci, uživatelích internetu. Poněkud překvapivě může působit umístění reklamních SMS a MMS na druhém místě.


I když je mobilní reklama teprve v začátcích, z výsledku je možné předpokládat ne příliš příznivé přijetí tohoto reklamního média v budoucnu. Naopak velký potenciál pro reklamní zadavatele se skrývá v časopisech, denících a venkovní reklamě, kde je vnímání reklamních sdělení ještě stále pozitivní.


OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 516 lidí ve věku 12-69 let.

04_mm25.jpg

Redakce MAM

Další zajímavé čtení