Nejvíce lidem vadí reklama v e-mailu, alias spamy
Investice do reklamy z roku na rok rostou. Pro rok 2007 se odhaduje, že do mediální reklamy v ČR poputuje více než 22 mld. korun. Roste i počet reklamních sdělení, kterým jsme denně vystaveni, a tím pádem se zvyšuje i nasycenost jednotlivých médií reklamou. Ze studie OMD Snapshots vyplývá, že lidem nejvíce vadí reklama v e-mailu, tzv. spam. Je třeba dodat, že se jedná o on-line studii realizovanou na aktivní populaci, uživatelích internetu. Poněkud překvapivě může působit umístění reklamních SMS a MMS na druhém místě.
I když je mobilní reklama teprve v začátcích, z výsledku je možné předpokládat ne příliš příznivé přijetí tohoto reklamního média v budoucnu. Naopak velký potenciál pro reklamní zadavatele se skrývá v časopisech, denících a venkovní reklamě, kde je vnímání reklamních sdělení ještě stále pozitivní.
OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 516 lidí ve věku 12-69 let.