Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

VLP koupilo dva magazíny

Redakce MAM4. 6. 2007

Vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP) rozšiřuje záběr na časopiseckém trhu, když své portfolio magazínů obohacuje o měsíčníky Time In a Chef gurmán. Tyto časopisy VLP koupilo od společnosti Media Laboratory, řekl M&M předseda představenstva VLP Zoltán Morvai. Akvizici sice učinilo vydavatelství VLP, ale oba magazíny budou začleněny pod dceřiné vydavatelství Astrosat. To operuje zejména na trhu televizních programových časopisů. Na časopiseckém trhu působí ale také spřízněné vydavatelství Melinor s titulem Glanc. Do Astrosatu přechází i zakladatel časopisů Jiří Kratěna. Time In je lifestylový časopis, jeho tištěný náklad představuje 35 tis. výtisků. Chef gurmán je magazín o vaření, tiskne se v nákladu 50 tis. výtisků. Vydavatelství připravuje relaunch obou magazínů, a to tak, aby se v nové podobě představily na podzim.

Chef_gurman.jpg

Time_in.jpg

×

Billa přestaví Delvity do konce roku 2008

Starší článek

Projekt ekologického značení zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více