Valná hromada ADMAZ přijala nové členy
Počet členů Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu stoupl po letošní valné hromadě na 47. Asociace přijala sedm již přidružených firem: AGEN-C, divize C Print, B2B media, Caiacom, Česká distribuční, Česká mailingová společnost, FCB Prague a rmg:connect. Zcela novými členy se staly společnosti Direct Soft a Rajapack. Po dvou letech zvolili členové nové vedení asociace, resp. došlo k 60% obměně v představenstvu a dozorčí radě. Předsedou představenstva zůstal i nadále Aleš Hýbner. V rámci bilancování činnosti ADMAZu zazněly pozitivní ohlasy členů na ADMAZ klub. Ten vznikl oficiálně v lednu letošního roku jako pravidelné neformální pracovní semináře a diskusní platformy pro členy asociace. Tvoří je jedna až dvě prezentace a následná diskuse. Řečníci jsou lidé v rámci ADMAZ i mimo asociaci. “Pokud jde o náměty na zlepšení činnosti asociace, chceme se v letošním roce více zaměřit na oblast public relations a také na zlepšení elektronického newsletteru pro naše členy,” dodal Tomáš Hájek.