V Británii se vrací sláva TV

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Oproti loňskému roku se výrazně zlepšil pohled lidí z oblasti mediálních a reklamních agentur na oblast televizní reklamy ve Velké Británii. Výzkum udělala agentura Thinkbox, jež v lednu a únoru oslovila až 6 tis. pracovníků z marketingové oblasti. Ještě loni sou-hlasilo s tvrzením, že TV je relevantním médiem, 46 % dotázaných, letos se tento podíl zvýšil až na 81 %. „Loni si profesionálové z reklamní oblasti mysleli, že televize je za zenitem a že ji internet zabije. Tento rok si však podstatně více lidí myslí, že internet a televize dokážou fantas-ticky koexistovat,“ říká Tess Alps z Thinkboxu. Loni si jen 41 % oslovených myslelo, že TV je klíčová pro budování značky, letos to bylo až 75 %. Změnilo se také vnímání TV jako inovativního média. Nyní s tímto označením souhlasí 48 % dotázaných, přičemž loni to bylo pouhých 11 %.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení