Unie vyhlásila časopisy roku

4. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Unie vydavatelů vyhlásila v úterý 29. května vítěze třetího ročníku soutěže o nejlepší časopisy Časopis roku 2006. Soutěžilo se v jedenácti kategoriích, přičemž byla vyhlášena pouze první místa. Do letošního ročníku soutěže nominovalo 25 vydavatelů 58 titulů a 32 obálek. Prvenství ve vypsaných kategoriích a titul Časopis roku 2006 získaly následující magazíny: ABC, Apetit, FotoVideo, Geo, Marianne, Marketing & Media, Reflex, Respekt, Svět ženy, Žena & kuchyně a s nejlepší obálkou uspěl Cinepur. Generálním partnerem soutěže byla společnost Mediaservis.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.