Tati, mám Maxu
Lidová tvořivost neumírá ani ve 21. století. Celá republika měla loňské Vánoce mailové schránky plné parodií na Čtvrtníčkovy soby “My jsme řekli NE”. Nyní nastala podobná situace u reklam na pojišťovnu Axa. Spot, který začíná slovy “Tati, mám Axu”, pronesenými velmi vážným hlasem a s dramatickou pauzou, u mnoha lidí vyvolává potřebu reklamu parodovat. Navozená atmosféra by klidně umožnila doplnění, která se také objevují, jako “Tati, mám nádor”, “Tati, mám AIDS”, z těch odlehčených “Tati, mám flaksu” (u obrázku, na kterém si protagonista dopřává pořádnou porci masa). Počítali s takovou reakcí její tvůrci? Byla dokonce očekávaná? Nebo by je mohla probudit z konzervatismu a sucharství? Na obrázku jeden z několika výtvorů nudících se kancelářských krys.