Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rewe zlepšuje svou privátní značku

Redakce MAM4. 6. 2007

Po velké imageové kampani “Big Bang” bude koncern Rewe dále pokračovat v reklamní ofenzívě. Po letnicích zahájí samostatnou kampaň pod již známým claimem “Každý den o trochu lépe” na podporu své nové privátní značky Rewe. Za kampaní s investicemi v řádech desítek milionů eur stojí agentura Gramm, její součástí budou spoty v TV a rádiu, inzeráty v denících a časopisech a on-line reklama. Obsahově bude hlavní roli hrát kvalita. Do konce roku bude v portfoliu značky Rewe 300 produktů, např. Rewe Premium. Kromě toho bude zahájen prodej nové luxusní značky a bio řady. V budoucnu budou obchody nabízet jako Rewe Exklusiv kvalitní džemy nebo vybrané kávy, v oblasti biopotravin nahradí značku Füllhorn značka Rewe Bio. Nová architektura značky znamená konec pro etablované značky jako Salto nebo Erlenhof, levná značka Ja nadále zůstává.

×

Billa přestaví Delvity do konce roku 2008

Starší článek

Projekt ekologického značení zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více