Rewe zlepšuje svou privátní značku
Po velké imageové kampani “Big Bang” bude koncern Rewe dále pokračovat v reklamní ofenzívě. Po letnicích zahájí samostatnou kampaň pod již známým claimem “Každý den o trochu lépe” na podporu své nové privátní značky Rewe. Za kampaní s investicemi v řádech desítek milionů eur stojí agentura Gramm, její součástí budou spoty v TV a rádiu, inzeráty v denících a časopisech a on-line reklama. Obsahově bude hlavní roli hrát kvalita. Do konce roku bude v portfoliu značky Rewe 300 produktů, např. Rewe Premium. Kromě toho bude zahájen prodej nové luxusní značky a bio řady. V budoucnu budou obchody nabízet jako Rewe Exklusiv kvalitní džemy nebo vybrané kávy, v oblasti biopotravin nahradí značku Füllhorn značka Rewe Bio. Nová architektura značky znamená konec pro etablované značky jako Salto nebo Erlenhof, levná značka Ja nadále zůstává.