Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Prvenství Tesca v promo akcích se vrací

Redakce MAM11. 6. 2007



Největší podíl těchto promo akcí se odehrál na prodejní ploše Tesca. Následovaly Interspar a Hypernova. Aktivita privátních značek se oproti dubnu mírně zvýšila. Za růstem stojí především podpora privátních značek nealkoholických nápojů (jejich podíl na promo aktivitách dělal 27,91 %) a drogerie (32,56 %). Naopak silně klesla podpora kosmetiky. Nejpodporovanější kategorií privátních značek byly v květnu drogerie (24,45 %) a alkoholické nápoje (17,62 %).


Výrobky tradičních značek ve své podpoře slábnou. Je to dáno zejména pokle-sem promo aktivit u alkoholických nápojů a rovněž u nealko. Cukrovinky, drogerie a kosmetika se drží zhruba na stejné hranici jako v dubnu. I přes svůj meziměsíční pokles jsou však alkoholické nápoje druhou nejpodporovanější skupinou výrobků. Na prvním místě je drogerie a třetí místo patří kosmetice.


17obr_graf1.jpg


Jak si vedou výrobci a jejich značky?


V kategorii drogerie a kosmetiky zůstává stav od dubna nezměněn. Nejvyšší příčku si drží společnost Proceter & Gamble, druhou Henkel a třetí Unilever. Mezi alkoholickými nápoji vede stále Plzeňský Prazdroj, i když svou podporu snížil přesně na polovinu. Nealkoholické nápoje vede Coca-Cola, Kofola je na druhém a KMV na třetím místě. Cukrovinkám vévodí Nestlé společně s Kraft Foods a mraženému zboží Unilever s Nestlé.


Nejaktivnější značkou se stalo Tesco, které komunikovalo slevová promotion. Na druhém místě je značka Gillette a na třetím Milka. Do první pětky se dostala také značka kosmetiky Garnier a značka mycího prostředku na nádobí Jar. Výrobky Gillette byly podpořeny vlastním stojanem např. v prodejnách Tesco a Interspar, Milka měla umístění na čelech v Intersparu nebo vlastní stojany v Hypernově. Značka Garnier komunikovala šampony Elséve dárkem a Jar měl regálové dekorace, woblery a stojany.


17obr_graf2.jpg


Autorka je šéfredaktorkou časopisu Regal, pro který monitoring in-store aktivit realizuje agentura Arc Worldwide.


17obr_tesco.jpg


Na ploše. Nejsilnější podporu měl v květnu značkový drogistický sortiment. V první pětici nejpodporovanějších značek byly hned dvě (Gillette, Garnier) z oddělení kosmetiky.


17obr_tab.jpg




 

×

Mluvčím roku je Fuchsová z PPF

Starší článek

ČT má výhrady k novele zákona o digitálním vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více