Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Projekt ekologického značení zboží

Redakce MAM4. 6. 2007

Britská vláda chce dosáhnout toho, aby veškeré zboží od potravin po automobily bylo v budoucnu značeno z hlediska toho, kolik uhlíku se při výrobě dostalo do ovzduší. Vláda oznámila, že jako první krok bude vytvořen “uhlíkový kalkulátor”, tedy metoda jak změřit veškeré emise skleníkových plynů při výrobě zboží.
Projekt bude trvat 18 měsíců a budou na něm spolupracovat zástupci průmyslu – některé firmy již první projekty testovaly. Pravidla bude ověřovat Britský institut pro průmyslové standardy (BSI), aby byla věrohodná a srovnatelná. Na konci projektu by zákazníci měli mít možnost vidět na výrobku známku ekologické náročnosti podobně, jako jsou dnes schopni snadno porovnávat spotřebu elektřiny u elektrospotřebičů.
“Musíme se být schopni podívat na emise od začátku až do konce existence výrobku – ať je to rajče nebo auto,” řekl k tomu mluvčí ministerstva životního prostředí. Jako příklad uvedl, že “uhlíková stopa” masa na biftek by měla vzít v potaz už emise při pěstování obilí pro dobytek.
K firmám, které se na projektu podílejí, patří například Marks and Spencer nebo výrobce brambůrků Walkers Crisps, který již spotřebu uhlíku na obalu brambůrků uvádí. Při výzkumu zjistil, že je možné změnit výrobu a používané brambory tak, že firma může ušetřit až 9200 tun CO2 a tím i víc než milion liber (přes 41 milionů korun).

×

Zrcadlo

Starší článek

Televize stáhly reklamu se Sagvanem Tofim

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více