Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Prodej novin se ve světě zvýšil

Redakce MAM11. 6. 2007

Prodej novin ve světě se v roce 2006 zvýšil o 2,3 %. Společně s bezplatnými deníky se celkový tištěný náklad novin zvýšil o 4,61 %. Nárůsty prodeje placených deníků byly zaznamenány ve většině kontinentů s výjimkou Severní Ameriky (-1,97 %). V Evropě se prodej deníků meziročně zvýšil o 0,74 %, ale v pětiletém horizontu poklesl o 4,12 %. V zemích Evropské unie ale došlo k meziročnímu poklesu o 0,87 %. Nejvíce se z těchto zemí prodejně dařilo deníkům v Rumunsku (+ 25 %), nejméně ve Slovinsku (-18,6 %). Bezplatné deníky nyní představují téměř 8 % na celkovém nákladu novin. Jen v Evropě je to přitom 31,94 %. Denně se tak ve světě distribuuje 556 mil. výtisků novin. Jejich celkový počet se přitom meziročně ještě zvýšil na 11 207. Čtenost deníků je odhadována na 1,4 mld. čtenářů každý den. Také objem reklamy se v novinách v roce 2006 ve srovnání s předcházejícím rokem zvýšil, konkrétně o 3,77 %. Podle Timothy Baldinga, výkonného ředitele WAN (Světové asociace novin), jsou tyto výsledky lepší, než se očekávalo. “Novinový průmysl rozhodně neupadá”, řekl rovněž Balding.


 09obr_noviny.jpg

×

Mluvčím roku je Fuchsová z PPF

Starší článek

ČT má výhrady k novele zákona o digitálním vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více