Praha zatopí reklamě

11. 6. 2007 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rozšíření zákazu pouliční reklamy vměstské památkové rezervaci ohlásila vuplynulém týdnu pražská radnice. Po zákazu distribuce reklamních letáků zkonce roku 2005 se od července bude embargo vztahovat na letáky šířené pod rouškou periodického reklamního tisku. Vzáří navíc vstoupí vplatnost také stopka pro „převěsy a plachty z jakéhokoliv materiálu“ svýjimkou těch, které zakrývají objekty ve výstavbě nebo v rekonstrukci. Vnových podmínkách není místo např. pro reklamu nošenou na tyčích nebo instalovanou jako konstrukce na automobilech.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.